Sebarang pertanyaan @ apa2 aje blh email saya

craftsakila82s@yahoo.com

atau blh sms / WHATSAPP saya di talian

017-3090811

-----------------------------------------------------------

TEMPAHAN CRAFT KINI DITUTUP

--------------------------------------------------------------
SILA ISI FORM UNTUK SEBARANG TEMPAHAN YE...!!!!
---------------------------------------------------------------
PENGUMUMAN PENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAKILACRAFTDHEART SEKIRANYA BARANG2 YANG DIHANTAR KEPADA PELANGGAN SEKIRANYA BERLAKU KEHILANGAN ATAU KEROSAKAN SEMASA PROSES PENGHANTARAN...
harap maklum...
---------------------------------------------------------------
PERFUME GRED AAA FROM DUBAI
BUY 2 + FREE 1 BOTTLE + FREE 1 MINIATURE + FREE POSTGE
----------------------------------------------------------------
KEPADA YANG INGIN ORDER PRODUK CATALYST
VCO SOLFGEL - RM43 (termasuk postage)
VCO LIQUID - RM43 (termasuk postage)
COLLAGEN - RM63 (termasuk postage)
FIBRE DRINK - RM63 (termasuk postage)

BOLEH SMS @ EMAIL ...dan BAYARAN PERLU DI BANK IN SEBELUM JAM 12TGH HARI UNTUK DIPOS PADA HARI YANG SAMA...TERIMA KASIH...


Sabtu, 13 April 2013

TESTIMONI PENGGUNA COLLAGEN PLUS VITAMIN E FROM LAILA

ASSALAMMUALAIKUM SEMUA...

Hari nih SAKILACRAFT nak tunjuk 1 lagi testimoni produk COLLAGEN PLUS VIT E
daripada kawan SAKILACRAFT sendiri...


hasil penggunaan selama 2 minggu...nampak kan perbezaannya?

hasil perbualan kami :

LAILA : sebelum pakai kolagen kulit muka kasar warna pon tak sekata.. muka gelap..selepas pakai seminggu jer dh nmpk kesan..yang bestnyer parut xcident aku semakin pudar..

SAKILACRAFT : LIKE....

LAILA : happy sangattttt

SAKILACRAFT : ALHAMDULILLAH

LAILA : pic aku yg pakai telekong tu mmg x der pakai bedak tau..


hasil penggunaan produk COLLAGEN PLUS VIT E

-1 set ( krim siang dan krim malam serta sabun)

COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SOAP-35 g
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY DAY CREAM-25g
COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY DAY CREAM-25g




59 ulasan:

  1. Kalau pakai nie kulit akan melupas tak ?

    BalasPadam
  2. nur izzati : ada pengelupasan sikit... tapi tak lama...dalam masa 1 @ 2 minggu dah boleh nampak kesan...untuk lebih lanjut sila email craftsakila82s@yahoo.com...

    BalasPadam
  3. Sy dh try dah...tp dlm masa 3 mnggu bru nmpk mngelupas sikit....tp cream siang pnya mmg xleh pkai.sbb brminyk dan muka sy jd brpeluh

    BalasPadam
  4. Sy dh try dah...tp dlm masa 3 mnggu bru nmpk mngelupas sikit....tp cream siang pnya mmg xleh pkai.sbb brminyk dan muka sy jd brpeluh

    BalasPadam
  5. hai chah...cuba chah pakai krim siang tuh nipis-nipis je, jgn pakai terlalu tebal...dan kena rajin cuci muka...

    BalasPadam
  6. Pakai bende ni first2 muka memang rasa macam pedih2 ehh ?

    BalasPadam
  7. Pakai bende ni first2 muka memang rasa macam pedih2 ehh ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye...ikut pada kulit masing2...ada setengah tu akan rasa pedih2...pastu dlm 3 4 hari akan ok semula...n ada setengah tuh ada pun...

      Padam
  8. Terbaik produk ni....parut muka sy da pudar kalo x dlu....malu nk g keje muka berparut...pkai bedak still nmpk...skang membe ofis pon tegur muka dah ok...cerah happy sangat....

    BalasPadam
    Balasan
    1. tahniah jamilah salim....saya tumpang gembira...

      Padam
  9. hai, saya dah cuba produk nie dalam 2 minggu. Kulit saya mengelupas dan terasa pedih. Jerawat pun makin naik. Adakah produk ini tidak sesuai dengan kulit saya atau itu tindak balas biasa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau diikutkan dlm tempoh tuh muka dah ok n tak ada masalah...tp kalau dah jerawat pun makin naik...better tidak diteruskan..mgkn kulit saudari tak sesuai dengan produk nih...

      Padam
  10. Nak tanya nie . sye bru je guna dua hari produk nie .Tapi sye try krim mlm je . mlm tu kulit sye kering dan mengelupas kat area pipi dan hdung . Mmg permulaan mcm tu ker? Atau sye ptt hntikan pggnaan produk nie..

    BalasPadam
    Balasan
    1. krim malam memang mengelupaskan kulit muka yunk...kenapa tak pakai siang sekali?cuba 1 set dlm seminggu 2...kalo tetap tak ok jugak...mgkn kulit u tak sesuai...tq

      Padam
  11. saya baru pakai 3 ari tapi kulit mengelupas dan jadi gatal2 muka. .knapa ye?? adakah bermasalah dengan produk dengan kulit saya??tlg jelaskan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pun alami masalah yg sama. lepas 5 hari guna ni nampak kesan jerawat halus2 tumbuh dan kemudian gatal2. kulit mengelupas kat bahagian parut jer. kat bahagian yg takde parut tu takde mengelupas sgt.

      Padam
  12. itu kesan sampingan yang akan ditempoh...tp kalau rasa sgt tak serasi dan tak selesa...better jgn teruskan...

    BalasPadam
  13. sy da try produk ni tp kulit sy jd mgelupas dan sgt pedih. adkh kulit sy x sesuai dgn produk ni? sbb rs sgt sakit dan x selesa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pon terjadi perkara yang sama macam wani.
      mengelupas & muka jadi teruk dari asal.
      rasa sakit & pedih.

      Padam
    2. wani n ana : kalo wani rasa sgt sakit n tak selesa...saya sarankan stop penggunaanya...itu tak sesuai untuk kulit wani n ana...so jgn teruskan... better balik kepada produk yg wani n ana rasa serasi n selesa...jgn ambil risiko..

      Padam
  14. sy bru cba pakai produk nii . dlm 2 hari mka dh pedih2 dn mgelupas . lps pd 3 hari . muka da mkin cerah . burn pon hilang

    BalasPadam
  15. sy bru cba pakai produk nii . dlm 2 hari mka dh pedih2 dn mgelupas . lps pd 3 hari . muka da mkin cerah . burn pon hilang

    BalasPadam
  16. Sama laa...saya pakai hari ke-3....saya stop kejap sebab tak tahan. Kulit mengelupas, kering, pedih..gatal-gatal.

    BalasPadam
  17. Serius ke kesan dia memang menggelupas kulit ni...sebab saya tengaj alami sekarang ni...ada tak cara nak atasi...sebab pedih la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang akan mengelupas...kalo tak tahan baik stop dulu penggunaanya...nanti dah ok...kalo nak sambung semula...sambung la..

      Padam
    2. first pakai memang ada mengelupas,pastu mimi stop pakai,lepas 2 pakai balik,bila pkai krim mlm muka jdi bengkak ,kenapa ek ??

      Padam
  18. saya dah try guna produk ni dlm masa 1 mggu lbih...so far, selepas cuci muka tu mmg kulit muka akan jadi tegang erk???mcm tegang sgt...

    BalasPadam
  19. Saya dah try produk ni dlm 2 minggu lebih..semasa tempoh tu memang kulit menggelupas and now kulit makin licin tapi yg peliknya kenapa muka saya mcm tumbuh merah2 kecil ye? Adakah tak sesuai..dia tumbuh mcm ruam2 kecil..adakah itu di peringkat awal sahaja?

    BalasPadam
  20. sy pkai nie... :d sngt2 berkesan... sebelum nie beratur bekas jerawat sy degil x mo hilng.. Lepas paai makin pudar n hilng :D best sngt.. kulit pon tegang nampk cntik je.. hheheh

    BalasPadam
  21. salam , saya pakai product ni dah almost 3weeks. Kulit makin cerah, tapi jerawat naik and gatal-gatal. Normal ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ikut pada kulit masing2...ada jerawat sikit2...itu kira mcm hormon kita jugak...so kena byk minum air masak n jaga pemakanan....

      Padam
  22. tengah try produk ni,...bgs ke x?....tahap penglupasan to pedih+perit sgt ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. pada peringkat awal mmg akan alami pengelupasan halus...tp tak terlalu lama...tapi kalo tahap pedih n perit perpajangan...saya sarankan berhenti penggunaannya buat sementara waktu...

      Padam
  23. Hai.. sy bru try produk ni semalam. tp still takut2. coz takut produk ni x ori. still confuse. xsure ape beza produk ori ngn fake. krim siang sy bli tu tak xberminyak & warnenye agak coklat skit tp krim yg kwn bli agak berminyak. then wrne die agak kuning. kenape ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. original krim malam warnanya lebih cerah dan siang tidak berminyak...
      tiruan krim malam warnanya lebih gelap dan siang agak berminyak....

      Padam
  24. dh 2 mnggu sy pkai produk ni...klit pn dh mkin ptih n bntik2 htam dh smkin pdar,,,

    BalasPadam
  25. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  26. Salam,..dah beli 1set.tapi takot pulak nak try ni.aduhh.tapi tetap nak try mlm ni jugak.mintak2 menjadi.amin.

    BalasPadam
  27. Salam sis. Saya nak tanye. Saya dah pakai produk nie selama 3-4 hari, tapi kesan die teruk sangat kat kulit saya. Kulit saya jadi makin gelap macam terbakar, jerawat makin banyak, merah merah kat kulit, menggelupas, gatal gatal. Ape yg patut saya buat sis ? Bantulah saya sis ! :( sekolah akan start seminggu lg. Saya malu dgn kawan kawan sy :'(

    BalasPadam
    Balasan
    1. aiena : better jgn pakai...takut nanti lain plak yg jadi...kulit awak tak serasi...so jgn guna...

      Padam
  28. Salam sis. Saya nak tanye. Saya dah pakai produk nie selama 3-4 hari, tapi kesan die teruk sangat kat kulit saya. Kulit saya jadi makin gelap macam terbakar, jerawat makin banyak, merah merah kat kulit, menggelupas, gatal gatal. Ape yg patut saya buat sis ? Bantulah saya sis ! :( sekolah akan start seminggu lg. Saya malu dgn kawan kawan sy :'(

    BalasPadam
  29. Salam sis. Saya nak tanye. Saya dah pakai produk nie selama 3-4 hari, tapi kesan die teruk sangat kat kulit saya. Kulit saya jadi makin gelap macam terbakar, jerawat makin banyak, merah merah kat kulit, menggelupas, gatal gatal. Ape yg patut saya buat sis ? Bantulah saya sis ! :( sekolah akan start seminggu lg. Saya malu dgn kawan kawan sy :'(

    BalasPadam
  30. salam sis , tompang tnye , knpe muka sye jadi mengelupas bila pkai krim ni . tapi , x pedih .. just kulit mngelupas je .. agak2 berapa lama ehh kulit ni mengelupas . sbb , tak lme dh naek skolaa . sye malu lah nnty pgy skola dgn kulit yg mnegelupas .

    BalasPadam
    Balasan
    1. krim ni mmg mengelupas yunk...selalunya dlm masa 1 2 minggu muka akan kembali normal...

      Padam
  31. salam sis , tompang tnye , knpe muka sye jadi mengelupas bila pkai krim ni . tapi , x pedih .. just kulit mngelupas je .. agak2 berapa lama ehh kulit ni mengelupas . sbb , tak lme dh naek skolaa . sye malu lah nnty pgy skola dgn kulit yg mnegelupas .

    BalasPadam
  32. Kalau pakai sabun nya aje boleh tak? Tak pakai krim dia

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh je kalau nak pakai sabun dia je...tak ada masalah...

      Padam
  33. Sis sy bru 2 hri pkai...kulit sy ada mslh prut jrwat..mmg dia mgelupas kt bekas prut jrwat je eh sis?

    BalasPadam
  34. Sis. Napa bila pakai krim mlm rasa pedih and merah muka. 10minit baru rasa ok. Krim siang bila pakai melepus muka saya. Boleh bg pendapat?

    BalasPadam
  35. Sis. Napa bila pakai krim mlm rasa pedih and merah muka. 10minit baru rasa ok. Krim siang bila pakai melepus muka saya. Boleh bg pendapat?

    BalasPadam
  36. sy try produk ni dari kakak sy. mule2 x percaya sebab set produk ni murah. tapi bile dh start guna, memang sgt berpuas hati. parut yang ade sume dh hilang, kulit muka pn dh makin cerah, tegang. Alhamdulilah.. terus jatuh cinta dgn produk ni. sedikit perkongsian, mula2 gune, muka rse sedikit pedih. tp xlama. dalam 2 3 hari je. tapi sy teruskan juga penggunaan produk ni. lepas tu, memang nmpak kesan die. muka dh licin, parut tiada, tegang. syukur sgt2 =)

    BalasPadam
  37. salam..mula2 sye pkai ok..xda mglupas..tp msk 2 mggu dye mglupas..mke ok cuma mglupas je..yg 2 sye pelik..knpe ea??

    BalasPadam
  38. salam sis,pengelupasan lepas pakai produk ni ambik msa yg lama x?sbb asyik gatal2 dkt muka dan ada tumbuh tompok merah kecil2.adakah sesuai untuk sy?

    BalasPadam
  39. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  40. Salam. Sis saya baru je cuba produk ni . Dalam sebulan lebih . Memang ad perubahan warna tona kulit . Kesan jerawat pun makin pudar . Tapi 2 3 hari ni saya pakai naik jerawat . Sebab apa ye ? Ke hormon dtg bulan . Atau tak sesuai dgn kulit

    BalasPadam

FORM

NAMA PENUH ANDA :
NAMA FACEBOOK ANDA :
NO TEL :
ALAMAT RUMAH / OPIS :
SENARAI BARANG2 TEMPAHAN / CIRI2 BARANG YG DIINGINKAN (TERPERINCI TAU):
TOTAL BARANG2 TEMPAHAN :
CARA BAYARAN : MAYBANK2U
CASH N CARRY
CARA PENGHANTARAN :
LOKASI PENHANTARAN UNTUK YG AMBIL SENDIRI :
EMAIL
KALO NAK TINGGALKAN PESANAN, TAIP KAT SINI EKKK...

Get your own free form like this one.
>

Sudi2 la tinggalkan jejak disini, nanti saya singgah rumah awak ye...

Terdapat ralat dalam alat ini