Sebarang pertanyaan @ apa2 aje blh email saya

craftsakila82s@yahoo.com

atau blh sms / WHATSAPP saya di talian

017-3090811

-----------------------------------------------------------

TEMPAHAN CRAFT KINI DIBUKA SEMULA

--------------------------------------------------------------
SILA ISI FORM UNTUK SEBARANG TEMPAHAN YE...!!!!
---------------------------------------------------------------
PENGUMUMAN PENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAKILACRAFTDHEART SEKIRANYA BARANG2 YANG DIHANTAR KEPADA PELANGGAN SEKIRANYA BERLAKU KEHILANGAN ATAU KEROSAKAN SEMASA PROSES PENGHANTARAN...
harap maklum...
---------------------------------------------------------------
KEPADA YANG INGIN ORDER PRODUK CATALYST
VCO SOLFGEL - RM43 (termasuk postage)
VCO LIQUID - RM43 (termasuk postage)
COLLAGEN - RM63 (termasuk postage)
FIBRE DRINK - RM63 (termasuk postage)

BOLEH SMS @ EMAIL ...dan BAYARAN PERLU DI BANK IN SEBELUM JAM 12TGH HARI UNTUK DIPOS PADA HARI YANG SAMA...TERIMA KASIH...


Khamis, 31 Januari 2013

COLLAGEN ASLI @ RUMPAI LAUT

1 pek 100gm (Tahan 3 - 4 minggu) = RM 30 termasuk pos

===================================
2 - 5 bungkus = RM25
6 - 10 bungkus = RM22
11 - 16 bungkus = RM15
(POSTAGE PERCUMA )
CAJ TAMBAHAN RM5 untuk order 11 - 16 bungkus ke atas.


TEMPAH SEKARANG..!!!!

♥ Keistimewaan Pure Marine Collagen:

Nilai2 nutrisi kolagen ni 10x ganda lebih tinggi dari sirip ikan yu (satu mangkuk kecil RM 300)

Khasiatnya sama dengan sarang burung layang2 (RM 400 hingga ribuan ringgit)

24% kolagen ni bersamaan 2 keping sarang burung layang2

Kalsium 37 yang lebih tinggi daripada hati ikan PH bernilai 7.6

PM UNTUK ORDER ♥

* Boleh minum bersama air kegemaran atau dibuat mask
* Sesuai untuk mereka yang ingin mencantikkan kulit
* Untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan
* Sesuai untuk mereka yang selalu keletihan
* dan banyak lagi...

KOLAGEN RUMPAI LAUT

Gunakan tanpa was2..  sesiapa yg tonton rancangan NONA pada 20 May 2012 pasti tahu rahsianya..
KENAPA BAYAR LEBIH SEDANGKAN ANDA MAMPU MEMILIKI YANG TERBAIK DENGAN HARGA YANG TERBAIK..

" Rahsia kejelitaan kulit masyarakat China, Korea dan Jepun "

....TIDAK PERLU LAGI MAKAN COLLAGEN YANG MAHAL...CUBALAH IBU KOLAGEN/MARIN KOLAGEN ASLI..SANGAT BERKESAN..YANG PENTING JIMAT DAN KESANNYA SETANDING DENGAN KOLAGEN LAIN..MALAH LEBIH DARIPADA ITU...

Khasiat Rumpai Laut
  • Nilai-nilai nutrisi 10x ganda lebih tinggi daripada sirip ikan yu (rm300/mangkuk)
  • Khasiatnya sama dengan sarang burung layang-layang (rm400 hingga ribu2 ringgit)
  • 24% kolagen ini bersamaan 2 keping sarang burung layang2
  • PH bernilai 7.6
  • KALSIUM- 37x lebih tinggi daripada hati ikan.
  • ANTIOKSIDA – 55Ox lebih kuat dari vitamin C.
  • VITAMIN A – 40x lebih hebat dari Beta Carotine atau 638 kali lebih hebat dari daging lembu.
  • PROTEIN – 21x lebih banyak dari susu.
  • OMEGA 3 DAN OMEGA 6 – 2326x lebih banyak dari ikan.
  • Tumbuhan yang mempunyai banyak mineral didalamnya jika dibandingkan dengan sayur daratan yang lain. Antaranya ialah kalsium, kalium,zat besi, magnesium, iodine, potasium,vitamin B6,B12,C,A,omega 3 dan antioksidanKaya dengan OMEGA-3 yang akan membuat kulit KENYAL dan KENCANG
  • Penuh dengan KOLAGEN
  • Kandungan SERAT yang tinggi juga memudahkan penghadaman dan dapat membantu pengguna mengatasi masalah sembelit/buasir.
  • Kandungan IODINE yang tinggi, berfungsi untuk menghalang tubuh manusia menyerap logam berat yang berbahaya seperti plumbum, yang boleh mengakibatkan kanser darah dan kanser tulang
  • Sudah diiklankan dalam rancangan NONA 20 mei 2012 (pada yang sempat tonton lah)

Kelebihan Rumpai Laut
  • Melaraskan BERAT BADAN dan HORMON
  • Anti-bakteria, membuang TOKSIN
  • Menghilangkan SEMBELIT
  • Mengurangkan TEKANAN DARAH TINGGI
  • MENCANTIKKAN KULIT, MELICIN & MENEGANGKAN kulit. (anti penuaan)
  • Meransang penghasilan SEL-SEL BARU kulit dan menyembuhkan LUKA
  • MENGUATKAN SISTEM ABDOMEN dan memelihara KELENJAR TIROID
  • Memperbaiki masalah KULIT dan RAMBUT, mengurangkan KEDUTAN & TEMPAT HITAM
  • SELULIT dan JERAWAT
  • Membantu meningkatkan METABOLISME
  • Memejalkkan PAYUDARA, OTOT dan PUNGGUNG
  • Menurunkan tahap KOLESTROL dalam tubuh
  • Melembutkan TUMIT KAKI merekah
  • Menguatkan TULANG SENDI, menjauhi ARTRITIS dan OSTEOPOROSIS
  • Meningkatkan PEREDARAN DARAH, mengurangi sakit BAHU dan BELAKANG
  • Mencegah KANSER/TUMOR
  • Meningkatkan fungsi PENGHADAMAN/PENCERNAAN dan MERAWAT GASTRIK
  • Mencegah ANEMIA
  • Memberi Kekenyangan/DIET
  • Meningkatkan SEL RAWAN, LIGAMEN dan OTOT
  • Memberi TENAGA

Kaedah Penyediaan
  • Basuh rumpai laut tuh bersih - bersih, ramas2 seperti basuh beras 5-6 kali
  • Rendam selama 6jam( seelok-eloknya, kalau lebih jam kurang la khasiatnya nanti). Tukar air 2 - 3 kali.
  • Buang air rendaman tadi dan basuh sekali lagi 5-6 kali; toskan
  • Campur dengan 2.5 liter air kosong (untuk 100gm rumpai laut) ke dlm periuk utk direbus selama 15-20 minit
  • Selepas mendidih biarkan ia sejuk ke dalam bekas bertutup dan disimpan dalam peti ais (bukan diruang sejuk beku)

Cara Pengambilan
  • Selepas bangun tidur (jangan gosok gigi lagi) dan sebelum tidur (Pastikan perut kosong)
  • 3 sudu besar setiap kali makan.
  • Boleh dimakan begitu saja atau
  • Campur / bancuh dengan air minuman kegemaran atau
  • Bancuh bersama air suam dan 1 sudu madu

Cara membuat masker
  • Cuci muka dengan air suam 2-3 kali supaya pori2 di muka terbuka luas
  • Lagi elok kalau diwapkan dengan wap air panas/suam
  • Campurkan gel kolagen tadi dengan bahan berikut :
  • Kulit Normal - Campur kolagen dengan madu
  • Kulit Kering - Campur kolagen dengan jus lemon @ susu tepung
  • Kulit Berminyak - Campur dengan buah tomato yang masak ranum
Anda akan rasa kulit LEMBAP, LICIN, GEBU, CERAH dan TEGANG walaupun hanya dengan pemakaian masker yang pertama kali......

Siapa yang boleh makan kolagen ini
  • Wanita dan lelaki
  • Ibu mengandung – Kulit bayi jadi cantik, putih dan halus (untuk kandungan 4 bulan keatas shj). Ibu rasa bertenaga dan tidak mudah letih
  • Ibu menyusui bayi- boleh makan tapi dengan syarat tidak boleh lebih 5 gram sehari kerana kandungan iron adalah tinggi.
  • Kanak-kanak yang berumur 2 tahun ke atas
  • Wanita selepas bersalin/berpantang tidak digalakkan makan rumpai laut hingga selepas 3 bulan bersalin kerana ia bersifat sejuk.

TIPS
  • Jangan minum kopi, nescafe, teh, berkarbonat atau minuman yang tinggi kandungan kafein Selepas mengambil kolagen sekurang-kurangnya 3 jam
  • Banyakkan minum air kosong 2.5 - 3 liter sehari bagi melancarkan pembuangan toksin dan memaksimakan penyerapan kolagen oleh badan.

Jom kita dapatkan kulit yang cantik, putih, gebu dan tegang..bukan sahaja pada muka, malah seluruh badan!!
Inilah kolagen mentah 100% asli.. Tanpa bahan kimia dan belum diproses..
Boleh ditambah perisa kegemaran anda sendiri..!!
Harga amat berpatutan..!!
Jangan lepaskan peluang ini. tak cuba, tak tahu..;)


 Kelebihan Rumpai Laut
Melaraskan BERAT BADAN dan HORMON
Anti-bakteria, membuang TOKSIN
Menghilangkan SEMBELIT
Mengurangkan TEKANAN DARAH TINGGI
MENCANTIKKAN KULIT, MELICIN & MENEGANGKAN kulit. (anti penuaan)
Meransang penghasilan SEL-SEL BARU kulit dan menyembuhkan LUKA
MENGUATKAN SISTEM ABDOMEN dan memelihara KELENJAR TIROID
Memperbaiki masalah KULIT dan RAMBUT, mengurangkan KEDUTAN & TEMPAT HITAM
SELULIT dan JERAWAT
Membantu meningkatkan METABOLISME
Memejalkkan PAYUDARA, OTOT dan PUNGGUNG
Menurunkan tahap KOLESTROL dalam tubuh
Melembutkan TUMIT KAKI merekah
Menguatkan TULANG SENDI, menjauhi ARTRITIS dan OSTEOPOROSIS
Meningkatkan PEREDARAN DARAH, mengurangi sakit BAHU dan BELAKANG
Mencegah KANSER/TUMOR
Meningkatkan fungsi PENGHADAMAN/PENCERNAAN dan MERAWAT GASTRIK
Mencegah ANEMIA
Memberi Kekenyangan/DIET
Meningkatkan SEL RAWAN, LIGAMEN dan OTOT
Memberi TENAGA

 
GRED AAA (Ungu) Lebih berfungsi kepada merawat masalah dalaman dan penyakit seperti sakit jantung, gout, asma, darah tinggi, sakit sendi dan lain-lain lagi.

Secara ringkasnya... Di proses semulajadi - di keringkan terus di bawah matahari Di proses sekali sahaja Khasiatnya lebih tinggi Lebih bergaram Agak berbau GRED AA (Kuning) Yang kuning pula lebih berperanan untuk kecantikan luaran seperti memperbaiki struktur kulit, menguatkan kuku & rambut, melembutkan tangan dan banyak lagi.

Secara ringkasnya... Di proses secara stim Di proses sebanyak 3 kali Khasiatnya kurang sedikit dari gred AAA Kurang garam Kurang berbau Namun harus di ketahui bahawa...secara kesimpulannya yang ungu lebih baik untuk penyakit dalaman manakala yang kuning pula lebih baik untuk penjagaan luaran




 
Banyak kegunaaan PURE MARINE COLLAGEN @ RUMPAI LAUT ini , antaranya air PURE MARINE COLLAGEN yang semalaman direndam boleh di buat masker kaki.

CARA - CARANYA : -1) Ambil air rendaman kolegan yang di toskan
2) Letak di dalam besen atau baldi
3) Rendam kan kaki anda mengikut keselesaan anda
4) then setelah itu cuci dgn air bersih, anfa akan rasa kulit kaki lembut dan fresh ^_^

KESANNYA PENGUNAANYA : -Kesan kulit tumit rekahan berkurangan within7* hari penggunaan kulit kaki menjadi halus seperti pergi SPA -Kuku kaki bersih dan cantik seakan-akan pergi manicure dan pendicure






SEBARANG TEMPAHAN / PERTANYAAN BOLEH 
SMS 0173090811 @ EMAIL craftsakila82s@yahoo.com

Sabtu, 12 Januari 2013

CONGRATZ!!!!!!!!


ALHAMDULILLAH....
Request untuk PMR...
tahniah TAUFIQ..



saiz bantal : 12" x 12"
design : depan dan belakang

berminat boleh :
sms 0173090811 @
email : sakilacraft82s@yahoo.com @
isi form dibahagian bawah blog ini...

TQ SEMUA.............


Khamis, 3 Januari 2013

GIANT LOVE PILLOW



SORIIIIIIIIIIIIIIII
picture ni tak berapa nak ok...sbb...
picture nih ambil waktu mlm n pencahayaan yang tak berapa nak best...
n abaikan background yang tak menarik langsung
tapi motif utamanya hanya PILLOW tu je...
GIANT LOVE namanya
kebesaranya mencecah 21 inci...
besarkan?????
buat masa nih...ni je yang mampu dipaparkan untuk kalian semua...
nanti-nanti sakilacraft update lagi ekkk...

#layazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

FORM

NAMA PENUH ANDA :
NAMA FACEBOOK ANDA :
NO TEL :
ALAMAT RUMAH / OPIS :
SENARAI BARANG2 TEMPAHAN / CIRI2 BARANG YG DIINGINKAN (TERPERINCI TAU):
TOTAL BARANG2 TEMPAHAN :
CARA BAYARAN : MAYBANK2U
CASH N CARRY
CARA PENGHANTARAN :
LOKASI PENHANTARAN UNTUK YG AMBIL SENDIRI :
EMAIL
KALO NAK TINGGALKAN PESANAN, TAIP KAT SINI EKKK...

Get your own free form like this one.
>

Sudi2 la tinggalkan jejak disini, nanti saya singgah rumah awak ye...

Terdapat ralat dalam alat ini