Sebarang pertanyaan @ apa2 aje blh email saya

craftsakila82s@yahoo.com

atau blh sms / WHATSAPP saya di talian

017-3090811

-----------------------------------------------------------

TEMPAHAN CRAFT KINI DIBUKA SEMULA

--------------------------------------------------------------
SILA ISI FORM UNTUK SEBARANG TEMPAHAN YE...!!!!
---------------------------------------------------------------
PENGUMUMAN PENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADALAH BUKAN TANGGUNGJAWAB SAKILACRAFTDHEART SEKIRANYA BARANG2 YANG DIHANTAR KEPADA PELANGGAN SEKIRANYA BERLAKU KEHILANGAN ATAU KEROSAKAN SEMASA PROSES PENGHANTARAN...
harap maklum...
---------------------------------------------------------------
KEPADA YANG INGIN ORDER PRODUK CATALYST
VCO SOLFGEL - RM43 (termasuk postage)
VCO LIQUID - RM43 (termasuk postage)
COLLAGEN - RM63 (termasuk postage)
FIBRE DRINK - RM63 (termasuk postage)

BOLEH SMS @ EMAIL ...dan BAYARAN PERLU DI BANK IN SEBELUM JAM 12TGH HARI UNTUK DIPOS PADA HARI YANG SAMA...TERIMA KASIH...


Kecantikan / Kesihatan


Setelah beberapa bulan, akhirnya sy berpeluang utk menjual 1 produk yg trbukti berkesan utk kulit. memperkenalkan Vitamin C 1000mg keluaran Pahang Pharmacy Sdn Bhd (10826-k). ia adalah 100% Asid Ascorbic 500mg tanpa perisa (original) atau pewarna tambahan dan ia tidak melekit.

The Most POWERFUL Vitamin C :

- diperlukan utk pertumbuhan tisu2 baru d alambadan dan juga memperbaiki tisu-tisu rosak
- membantu menghilangkan kesan jerawat dan melicinkan kulit ( xperlu guna kulit limau lg )
- selamat dimakan ( ada no sijil KKM )
-tiada kesan sampingan.ibu mengandung juga blh ambil supplement ni
- sgt sesuai bg yg ada resdung
- tiada unsur keraguan 100% halal
- membantu sistem penghadaman anda

CARA PENGAMBILAN :
- sehari hanya perlu makan 1 biji (1 biji waktu pg @ 1 biji waktu malam)
- amalkan minum air sekurang2nya 2.5 liter sehari untuk membantu proses penghadaman 
- elakkan dr mengmbil vitamin c bersama2 air kopi atau teh,ia boleh menuetralkan khasiat vitamin c..

Dah ramai yg cuba, anda bila lagi???dgn vitamin c je kulit anda akan bertambah licin dan berseri..1-2 minggu je dah dpt lihat kesannya

Berapa HARGANYA????

RM65 include postage (100 biji)

BOLEH TAHAN SEHINGGA 100 HARI 


  VCO - MINYAK KELAPA DARA

VCO CATALYST ~ RM39.90

(POS RM3.10 SHJ ~ P'LAJU)

TOTAL : RM43 SAHAJA

Aturan Makan :-

- 2 kali sehari ( 1 biji pagi & 1 biji Malam / Petang ) -
selepas makan
- boleh juga disapu pada muka sebelum tidur. (cucuk kapsul dengan jarum)

Apa itu VCO? VCO adalah virgin coconut oil atau minyak kelapa dara dalam bentuk soft gel .Kelebihan VCO atau minyak kelapa dara keluaran Catalyst ialah ianya menggunakan 100% bahan semulajadi yang sangat bagus diambil sebagai supplement tambahan untuk terutamanya untuk kulit.Ianya dapat mengurangkan masalah jerawat, kulit kering, tona kulit tak sekata,strechmark bagi wanita hamil.

KEBAIKAN VCO :~

•Menghilangkan parut jerawat dan strechmark bagi
wanita yang hamil.
•Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat,
berminyak, dan kering.
•Membantu mengurangkan berat badan dengan
meningkatkan angka metabolik.
•Melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan
dari sinaran matahari.
•Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan
mental.
•Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-
vitamin
•Melindungi tubuh daripada kanser.
•Jerawat cepat susut
•Regular semula PMS anda
•Sistem penghadaman lebih baik
•Kesuburan
•Kurangkan rasa senggugut
•Batuk dan Selsema cepat hilang
•Mengurangkan tidur berdengkur


Pengambilan VCO bagi wanita yang hamil

Pengambilan VCO atau virgin coconut oil/minyak kelapa dara keluaran CATALYST semasa kehamilan adalah sangat bagus dan insyallah tidak mendatangkan sebarang kemudaratan dan kesan sampingan kerana produk kami adalah 100% asli tanpa sebarang bahan pengawet atau pewarna tiruan. CATALYST juga adalah syarikat bumiputera dan produk-produknya mendapat pengiktirafan sijil HALAL.Pengambilan vco bagi pasangan suami isteri yang mengalami masalah kesuburan dan sedang merancang untuk mendapatkan zuriat juga sangat-sangat digalakkan kerana vco juga berfungsi sebagai agen pelincir.

KASIAT MINYAK KELAPA DARA :~

RESDUNG

Minyak kelapa dara merupakan pembasmi kuman semulajadi. Ia mempunyai sifat antivirus dan antibakteri sejenis lemak tepu akif yg merupakan bahan penting dalam minyak kelapa dara. Sifat ini merupakan satu bahan yang amat berkesan untuk menentang penyekit yg disebabkan oleh kuman spt resdung.

TIROID

Minyak kelapa dara jgk dpt membantu masalah tiroid kerana ia dapat merangsang fungsi tiroid dan mempunyai ifat antiseptik. Ia juga mampu merangsang metabolisme.

RAMBUT
Minyak kelapa dara jgk mempunyai nutrisi semulajadi yg baik untik rambut dalam membantu pertumbuhan rambut yg sihat dan dpt memberikan kulit yg berkilau. Urutan minyak kelapa dara di krepala akan dapat membantu mengelakkan dari kelimumur, kutu serta mengelakkan dari kulit kepala kering. Ia merupakan penyejuk yg sgt baik dlm membantu pertumbuhan semula rmbut yg rosak. Ia blh juga dijadikan minyak rambut dan krim pencegah kelimumur.

TEKANAN.

Minyak kelapa dara dapat membantu mengurangkan tekanan dan enghilangkan stress. Dgn meletakkan minyak kelapa dara di kepala diikuti dgn urutan akan dpt membantu menghilangkan mental.

KULIT

Minyak kelapa dara boleh digunakan sebagai minyak urut dan sebagai pelembap. Manfaatnya adalah jauh lebih baik dari krim pelembap kerana ianya dapat diserap oleh kulit. Dapat mebntu mengeakkan kulit dari kering dan mngelupas. Ini akan dapat membantu melambatkan proses penuaan. Dapat jgk membantu merawt masalah kulit seperti psoriasis, dermatitis, ekzema dsb.

MELAMBATKAN PROSS PENUAAN

Minyak kelapa dara dapat membantu melambatkan proses penuaan awal dan penyakit degeneratif kerana ia mempunyai sifat antioksian semulajadi.

JANTUNG

Ramai yang menganggap bahawa minyak kelapa dara tidak baik untuk jantung kerana ia mengandungi sejumlah besar lemak tepu. Sebenarnya minyak kelapa dara amat baik untuk jantung kita. Ia mempunyai asid laurik (50%-70%) yg dpt membantu mencegah pelbagai masalah jantung termasuk kolesterol tinggi dan tekanan darah tinggi. Lemak tepu yg terkandung di dalam minyak kelapa dara tidak berbahaya seperti minyak sayuran lain dan ia tidak menyebabkan peningkatan kadar LDL. Ia dapat mengurangkan timbulnya kecederaan di arteri dan membantu mencegah aterosklerosis.

BERAT BADAN.

Minyak kelapa dara dapat membantu mengurangkan berat badan kerana ia mengandungi asid lemak rantai sederhana yg blh membantu mengawal berat badan yg berlebihan. Ianya mudah dicerna dan membantu masalah tiroid dan sistem enzim atau penghadaman.Seterusnya meningkatkan metabolisme dan menghilangkan tekanan pada pankreas serta membantu pembakaran lemak untuk menghasilkan lebih banyak tenaga. Membantu mengurangkan berat badan yg berlebihan.

LEBIH INFO KLIK SINI 

VCO PURE OIL ~
SEM MALAYSIA : RM39.90/SABAH & SARAWAK : RM43.90

KOS PENGHANTARAN KE :~

(i) SEM MALAYSIA : RM3.10 ~ POSLAJU
(JUMLAH : VCO + KOS PENGHANTARAN = RM43)

(ii) SABAH/SARAWAK : RM4.10 ~ POSLAJU

(JUMLAH : VCO + KOS PENGHANTARAN = RM50)


* VCO jenis cecair ~ untuk diminum atau disapu di tempat bermasalah*

Ianya kaya dengan asid laurik dan yang istimewanya tentang minyak kelapa dara ialah ia mempunyai ciri-ciri seperti susu ibu.

Anti-virus
Anti-bakteria
Anti-fungus
Anti-oksidan yang kuat

Selain daripada itu, ia juga dapat membantu :~

Menyediakan nutrisi penting yang diperlukan untuk kesihatan yang baik
Menyediakan sumber tenaga segera
Meningkatkan sistem kekebalan tubuh
Menyokong fungsi metabolisme yang sihat
Mengawal berat badan
Meningkatkan pencernaan dan penyerapan nutrisi
Membantu mengurangkan kolesterol tidak sihat (LDL) & meningkatkan kolesterol yang sihat (HDL)
Membantu kulit tetap lembut dan halus
Membantu mencegah penuaan awal dan kerutan pada kulit
Membantu melindungi daripada kanser kulit dan cacat yang lain
Membantu mengekalkan fungsi tiroid sihat
Membantu mengawal diabetes; membantu mengatur gula darah
Mengurangkan risiko penyakit aterosklerosis dan jantung
Mengurangkan risiko kanser dan keadaan degeneratif lain
Membantu mencegah osteoporosis
Membantu mencegah jangkitan bakteria, virus, dan kulat (termasuk ragi)
Menurunkan viral load pesakit AIDS
Membantu hepatitis C, pesakit herpes
Berfungsi sebagai pelindung antioksidan

Antara khasiat-khasiat lain :~

Mengurangkan kadar kolestrol
-Ia sendiri tidak mengandungi kolestrol. Oleh itu ia adalah alternatif terbaik bagi minyak-minyak lain yang mengandungi kandungan kolestrol yang tinggi.

Mengawal kencing manis
-Pankreas lebih efisien mengeluarkan insulin sementara sel bekerja lebih cekap mengambil gula darah keperluannya.

Mengatasi masalah penyakit degeneratif dan masalah usia umur lanjut
-anti oksida semulajadi dalam minyak kelapa dara adalah penghambat pembentukan radikal bebas.

Tidak meningkatkan paras kelekitan platlet dalam darah
-mengatasi pembentukan plak pada pembuluh darah yang manjadi antara faktor punca serangan jantung.

Tubuh lebih tahan serangan penyakit
-Ini kerana ia memiliki agen anti virus, anti bakteria, anti fungus dan anti protozoa.

Mendapatkan kembali keanjalan dan kelembutan kulit
-Ia mempercepat penggantian sel-sel kulit yang mati dengan sel yang baru, selain melindungi dari sinaran ultra violet.

Pertumbuhan rambut lebih baik dan kelemumur akan hilang
-Sel rambut akan mendapat tenaga dan zat yang mencukupi untuk pertumbuhan maksima

Terhindar dari gejala alahan
-Minyak kelapa dara bertindak sebagai agen anti histamine

Mengelakkan risiko sakit kanser
-Minyak kelapa dara memusnahkan sebarang kehadiran organisma pathogen. Dengan itu sel darah putih mampu bertindak secara maksima memusnahkan sel kanser, kerana ia tidak terbeban menghadapi organisma pathogen.

Keadaan berdengkur akan hilang
-kerana saluran pernafasan dan anak tekak akan kembali anjal dan elastik hasil kewujudan sel-sel baru padanya.

CATALYST COLLAGEN
15 sachets / 3gm each (dietary supplement)

HARGA : RM59.90 (SEM MALAYSIA)/RM65.90 (SABAH & SARAWAK)
POSTAGE : RM3.10 (SEM MALAYSIA)/RM4.10 (SABAH & SARAWAK)
 
Kenapa anda perlukan collagen?
Apakah kebaikan collagen?

GOLONGAN yang sesuai menggunakan COLLAGEN CATALYST ini ialah

- wanita yang ingin berkahwin (mesti berseri-seri muka atas pelamin)
-anak-anak dara yang nak masuk umur 20 -an (boleh mengekalkan keanjalan kulit)
-ibu mengandung (untuk sentiasa kekal berseri-seri)

KHASIAT MENGGUNAKAN CATALSYT COLLAGEN

- membantu proses pemulihan osteoperosis & osteoarthritis
- mengembalikan kesegaran & keremajaan kulit
- mengatasi masalah kulit kusam,kering & berkedut
- membantu melicinkan kulit merekah dan kuku malap
- menyuburkan rambut agar kelihatan lebat & berkilau
- membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima

KESAN MENGAMALKAN CATALYST COLLAGEN

- kulit tidak akan berminyak tetapi tidak terlalu kering
- dapat mengurangkan masalah JERAWAT (akan hilang)
- dapat mengurangkan PARUT-PARUT yang ada di kulit
- minda lebih cergas dan pergerakan anggota badan menjadi lancar
- kuku tidak patah, rambut akan jadi lebih cantik

APA ITU COLLAGEN?

Collagen merupakan struktur protein yang berfungsi sebagai :

•Perekat dalam badan. Ia memberikan struktur kepada badan,
•Melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut serta menyambungkan dengan tulang badan
•Collagen dalam badan kita akan mengalami penyusutan apabila umur kita semakin meningkat kebiasaannya pada tahap 20-an dan ke atas
•Pengambilan supplement collagen perlu diambil dari segi pengambilan makanan yang terdiri dari sumber collagen/supplemen tambahan(catalyst collagen)

KESAN-KESAN PENYUSUTAN KADAR COLLAGEN:

•kulit mula hilang keanjalan semulajadi&tanda2 awal kedutan mula jelas kelihatan
•menganggu bahagian badan lain terutamanya dalam penjanaan semula tisu2 lembut
•kesukaran pengangkutan toksin dari sel ke sistem limfa
•menghalang pergerakan nutrisi dan hidrasi

KELEBIHAN dan KESAN Pengambilan Catalyst Collagen?

•Mengurangkan bilangan, kepadatan dan kejelasan kedutan
•Memastikan keanjalan dan kesegaran kulit
•Mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit
•Mengatasi masalah kulit kusam,berminyak, kering dan berkedut
•Membantu melicinkan tumit merekah dan kuku malap&mudah patah
•Menyubur dan menyihatkan rambut agar kelihatan hebat dan berkilau
•Membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima
•Menghilangkan parut-parut lama dan kesan jerawat
•Mengurangkan selulit dan memastikan kulit sentiasa cantik
•Minda lebih cergas dan pergerakan tubuh menjadi lebih lancar
•Badan akan rasa lebih cergas dan bertenaga

Bagi anda yang benar2 ingin menjaga kecantikan.... amat2lah disyorkan mengambl VCO Softgel dan Catalyst Collagen ni. Memang berbaloi2!!!

cara makan : ambil 1 peket samada sblm bf / mlm sblm tidur...sebaik²nya ambil dgn jus buah²an...

PAD HERBA



PAD HERBA SANGAT BAIK UNTUK KESIHATAN. IA BUKAN SEKADAR PAD TETAPI MAMPU MENCEGAH DAN MERAWAT KEPUTIHAN , SENGGUGUT DAN KANSER SERVIK.

100% KAPAS DAN BUKAN DARI RECYCLE PAPER..

SAYANGI DIRI DAN YANG TERSAYANG.. ;)

BELI SECARA BORONG

15 BUNGKUS CAMPUR2 - 5% DISKAUN
30 BUNGKUS CAMPUR2 - 10% DISKAUN
50 BUNGKUS CAMPUR2 - 15% DISKAUN
70 BUNGKUS CAMPUR2 - 20% DISKAUN
90 BUNGKUS CAMPUR2 - 25% DISKAUN

HARGA PASARAN
PANTILINER RM10.00
DAY USE RM11.00
NIGHT USE RM12.00


produk unik ini telah dicipta khas untuk mengatasi gejala-gejala berikut:-

• Sengugut
• Sakit Pinggang
• Keputihan
• Masalah Berbau
• Membetulkan Pusingan Haid
• Tidak Datang Haid
• Sakit Belakang Semasa Haid
• Gatal-Gatal/Berair
• Barah Rahim/Fibroid
• Mencegah Jangkitan Kuman di Faraj dan Pundi Kencing
• Melancarkan Peredaran Darah
• Masalah Susah Mengandung-TERBUKTI!!
• Merangsang Seks- CENGKAMAN YANG BAIK!!..TAK PERCAYA? CUBA SELAMA SEBULAN..MEMANG BERKESAN..
• Lebih Bertenaga
• Mengecutkan Rahim
• Mengeluarkan Darah Beku Dalam Rahim terutamanya Selepas Bersalin atau Keguguran-
SANGAT BAIK !!!
• Luka/Kayap/Kurap
• Asma
• Demam
• Sakit Kepala/Tengkuk
• Migran
• Sakit Lutut
• Dapat Tidur Lena Bagi Yang Susah Tidur
• Buasir
• Melecur
• Stress
• Sakit Saraf
• Jaundice (Demam Kuning)
• Melebatkan Rambut- GUNALAH PADHERBA, TAKPERLU PEGI SALOON BAYAR MAHAL2!!

• Sakit Gusi/Gigi
• Masalah Kencing Tak Lawas
• Sakit Tapak Kaki
• Buang Angin

TESTER SET RM33.00
FREE POSTAGE (MENGANDUNGI 3 BUNGKUS IAITU PANTILINER + DAY USE DAN NIGHT USE)



FORM

NAMA PENUH ANDA :
NAMA FACEBOOK ANDA :
NO TEL :
ALAMAT RUMAH / OPIS :
SENARAI BARANG2 TEMPAHAN / CIRI2 BARANG YG DIINGINKAN (TERPERINCI TAU):
TOTAL BARANG2 TEMPAHAN :
CARA BAYARAN : MAYBANK2U
CASH N CARRY
CARA PENGHANTARAN :
LOKASI PENHANTARAN UNTUK YG AMBIL SENDIRI :
EMAIL
KALO NAK TINGGALKAN PESANAN, TAIP KAT SINI EKKK...

Get your own free form like this one.
>

Sudi2 la tinggalkan jejak disini, nanti saya singgah rumah awak ye...

Terdapat ralat dalam alat ini